مطالب مرتبط:
تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب اعلام شد
استاندار خراسان جنوبی: تمهیدات لازم برای دور دوم انتخابات فراهم شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-05-10اجتماعي

ممنوعیت های توقف و تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب


معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ممنوعیت های توقف و تمهیدات ترافیکی برای برگزاری  نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

- معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ممنوعیت های توقف و تمهیدات ترافیکی برای برگزاری  نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فیروز کشیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب 1403 در محل مصلای امام خمینی ( ره ) گفت: پیش از برگزاری نمایشگاه کتاب، جلسات متعددی برای برنامه ریزی هر چه منظم تر و بدون ترافیک این نمایشگاه برقرار شد.

وی افزود : خوشبختانه نمایشگاه در کمال آرامش در حال برگزاری است ولی از همه مراجعه کنندگان تقاضا می کنیم حتی المقدور از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای حضور در نمایشگاه، حتما از پارکینگ های مشخص شده استفاده و از پارک کردن در معابر اطراف نمایشگاه خودداری کنید.

کشیر با اشاره به پارکینگ ها اظهار کرد: پارکینگ چهل سرا جهت استفاده وسایل نقلیه شخصی سواری که ورودی آن از خیابان مفتح و خیابان نقدی همچنین از خیابان مطهری و خیابان جهانتاب و خروجی آن از درب کوچه محمدیان و خیابان شهیدعلی اکبری به شمال قابل استفاده است.


برچسب ها: نمایشگاه - نمایشگاه کتاب - پلیس راهور تهران بزرگ - پلیس راهور تهران - تمهیدات ترافیکی - ترافیک - معاون اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت های توقف و تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب

ممنوعیت های توقف و تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب